Cum depuneti o reclamatie la A.D.C.R ?

Reclamatiile si sesizarile adresate ADCR pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.

Divergentele intre operatorii economici nu intra in sfera de competenta a Asociatiei Drepturilor Consumatorilor Din Romania

Reclamatiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a reclamantului nu se iau in considerare

Va rugam sa apelati la Asociatiei Drepturilor Consumatorilor Din Romania numai dupa ce incercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul

In situatia in care nu ati ajuns la o intelegere cu vanzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Asociatiei Drepturilor Consumatorilor Din Romania

Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica sau se depun personal.

Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva in termenul legal , cu conditia ca aceasta sa fie insotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.

In situat,ia in care nu sunteti multumiti de modul in care a fost rezolvata reclamatia dumneavoastra de catre Asociatiei Drepturilor Consumatorilor Din Romania la care a fost depusa sau acesta a raspuns peste termenul prevazut de lege, va puteti adresa si in scris la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor in subordinea caruia se afla Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Reclamatia sau sesizarea se face in nume personal.

Sfaturi Utile !

Nu cumparati din locuri care nu va inspira incredere!

Nu cumparati produse de a caror calitate nu sunteti siguri!

Puneti intrebari! Aveti dreptul sa fiti informat complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor

Solicitati si pastrati bonul fiscal

Pentru bunurile de folosinta indelungata cereti instructiunile de folosire si certificatul de garantie, in limba romana, chiar daca sunt produse din import

Verificati daca pretul de vanzare si pretul pe unitatea de masura este exprimat in lei si daca este indicat intr-o forma clara, lizibila si usor de indentificat

Verificati daca mijloacele de masurare folosite de comercianti sunt usor de citit si se afla la vederea consumatorului

Revenire la pagina Principala

Apasati Aici !